Onze werkwijzeOnze werkwijze

U heeft zich aangemeld via het inschrijfformulier op onze website. 

U krijgt van ons een bevestiging dat wij uw aanvraag in goede orde hebben ontvangen. Vanaf dat moment kunt u gebruik maken van onze dienstverlening.

Hoe laat u de werkzaamheden door ons uitvoeren?

U vraagt ons uw opdracht uit te voeren via ons opdrachtformulier op onze website, vermeld duidelijk wat uw wensen zijn. Een e-mail sturen mag ook naar mail@adfisc.com. U stuurt ons alle benodigde gegevens toe volgens onze checklisten, per post, per e-mail of door persoonlijk af te geven op afspraak.

Wij controleren of u alles volledig heeft aangeleverd en vragen ontbrekende gegevens alsnog bij u op. Wij streven ernaar uw opdracht binnen een week uit te voeren, mocht het meer tijd nodig hebben dan stellen wij u daarvan op de hoogte. Zodra de opdracht is uitgevoerd ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail met daarbij de documenten die op uw opdracht van toepassing zijn, zoals bijvoorbeeld een aangifterapport of rapport van aanvragen toeslagen. Bij aangiften, bezwaren, aanvragen en/of wijzigingen van belastingen en/of aanvragen en wijzigingen in toeslagen vragen wij u om akkoord de gegevens in te zenden naar de Belastingdienst. Wij maken geen gebruik van uw DIGID- code maar kunnen alles digitaal inzenden via het “Digipoort” kanaal, dat gebruikt kan worden door belastingconsulenten met een beconnummer.

Doorgaans wordt uw aanvraag binnen 6 weken verwerkt door de Belastingdienst.